Aukioloajat: ma-pe OASIS 8-18 ja KAMPPI 8-16. Ennakkovarauksesta 24/7.   UUTTA: Tilaa uutiskirje!

Matalasesongin aikaan kokoustilat -50%

Nyt jatkuvassa myynnissä matalat sesongit, joihin voi tehdä kokoustilavarauksia puoleen hintaan! Alennettuna kesä- ja joulusesonki sekä vuoden ympäri maanantait ja lauantait!

ALENNETUT PÄIVÄT

Kokoukset, koulutukset ja tapahtumat

Edustavat, monipuoliset ja joustavat tukikohdat
Helsingin keskustassa Kampissa ja Ruoholahdessa.

VARAA TILOJA

Isommatkin juhlat ja gaalat

Edustava, monipuolinen, valoisa ja joustava
uusi Atrium Ruoholahdessa - jopa 600 henkilölle.

VARAA TILOJA

Onnistuneet tapahtumat

Edustavat, monipuoliset, joustavat ja avarat tilat
tilat jopa 1.000 henkilön tapahtumille ja messuille,
Ruoholahden metroaseman talossa.

VARAA TILOJA

Edustavat kokoustilat

Yli 50 erilaista kokous- ja koulutustilaa
turvallisesti ja joustavasti - jopa 24/7
aivan Helsingin keskustassa.

VARAA TILOJA

Rentouttavat loungetilat

Rennot sohvaneukkarit esimerkiksi workshopiin tai tiimipäivään.
Varaa koko päiväksi tai vaikka vain pariksi tunniksi.

VARAA TILOJA

Rauhalliset työtilat

Monipuoliset ja edustavat tilat työskentelyyn
turvallisesti ja joustavasti - jopa 24/7
Helsingin Ruoholahdessa ja Kampissa.

VARAA TILOJA

Helsingin keskustassa - metroasemien varrella.

Tutustu toimipisteisiin:

OASIS KAMPPI

Helsingin keskustassa - metroasemien varrella.

Meeting Park on ainutlaatuinen ympäristö.

Keskeiset sijainnit Helsingissä

Metroasemat, ratikat, bussit, parkkihallit, ravintolat ja majoitukset aivan vieressä.

Meeting Park

OASIS
  • Itämerenkatu 14
  • Uudet, modernit ja monipuoliset yli 6.100 m² edustavat tilat RUOHOLAHDEN metroaseman kiinteistössä
    loistavien liikenneyhteyksien varrella.
  • Avattu 9/2022

Meeting Park

KAMPPI
  • Salomonkatu 5 C
  • Loistava keskeinen sijainti kauppakeskus KAMPIN vieressä, Sokos Hotelli Presidentin talossa, keskustan yhteyksien ja palvelujen ytimessä.
  • Uudistettu 11/2019 ja 3/2024

Miksi Meeting Park ?

Autamme yritysasiakkaitamme keskittymään olennaiseen. Huolehdimme kaikesta joustavasti, asiantuntevasti ja suurella sydämellä, lämminhenkisessä ja turvallisessa ympäristössä - jo vuodesta 2010. 

Tarjoamme keskitetysti kaikki kokous- koulutus-, tapahtuma-, seminaari-, yritysjuhla-, etätyö-, co-working ja toimistotilat sekä näihin liittyvät korkeatasoiset palvelut yli 90.000 tilaisuuden kokemuksella ja asiantuntemuksella, ehdottoman luottamuksellisesti, jopa 24/7.

Asiakaslähtöinen

Palvelemme asiakkaitamme suurella sydämellä ja laajalla kokemuksella.

Kehitämme toimintaamme ja palvelujamme tiiviissä yhteistyössä asiakkaidemme ja yhteistyö-kumppaneidemme kanssa.

Asiakastyytyväisyytemme on erittäin korkea ja teemmekin sen eteen töitä jatkuvasti.


Monipuolinen

Tarjoamme yritysasiakkaillemme kaikki kokous-, koulutus-, tapahtuma- ja työtilat, sekä niihin liittyvät korkeatasoiset palvelut keskitetysti saman katon alla.

Tarjolla on yli 50 erilaista tilaa, mukaan lukien jopa 600 henkilön upea Atrium. Lisäksi hoidamme mm. tarjoilut, videoneuvottelut, striimaukset ja tapahtumajärjestelyt. Voit myös halutessasi vuokrata koko kerroksen tai toimipisteen omaan yksityiseen käyttöösi.

Turvallinen

Arvostamme asiakkaidemme yksityisyyttä, sekä luottamuksellista  ja turvallista työympäristöä.

Meillä on ainoana Suomessa yleinen salassapitovelvoite (NDA), jonka piirissä on henkilökunnan lisäksi mm. kaikki sopimusasiakkaat ja alihankkijat. Täytämme myös eri viranomaisten turvallisuusvaatimukset. 

Helppo ja joustava

Teemme kaiken asiakkaillemme mahdollisimman helpoksi ja joustavaksi. Palvelemme jopa 24/7.

Ymmärrämme yritysasiakkaiden muuttuvat tarpeet ja konseptissamme korostuu yksinkertaisuus, selkeys, avoimuus ja ennustettavuus.

Huolehdimme puolestanne käytännön järjestelyistä vuosien kokemuksella. 

Kehittyvä kotimainen

Olemme ylpeästi täysin 100% suomalainen ja yksityisessä toimivan johdon omistuksessa oleva kasvuyritys.

Yrityksen johdolla on erittäin laaja kokemus liiketoiminnan kehittämisestä, johtamisesta sekä kansainvälisestä liiketoiminnasta.

Liiketoiminta edellä

Toimintamme on syntynyt erityisesti elinkeinoelämän kehittämisen lähtökohdista ja todellisista asiakastarpeista.

Kuuntelemme jatkuvasti ja herkällä korvalla asiakkaidemme tarpeita ja toiveita, jotta voimme auttaa heitä menestymään heidän omassa liiketoiminnassaan.


fas fa-users

90.000+

VARAUSTA

far fa-building

7.000+

m2

fas fa-user-tie

2.700+

YRITYSTÄ

fas fa-search

50+

TILAA

Monipuoliset mahdollisuudet

Yli 50 erilaista valoisaa, edustavaa, joustavaa ja turvallista, täysin varusteltua tilaa mitä erilaisimpiin vaativiin käyttötarkoituksiin erinomaisten liikenneyhteyksien äärellä Helsingin keskustassa. Kaikki tarvittavat lisäpalvelut saman katon alla.

Kokoukset

ja videoneuvottelut

Koulutukset

ja webinaarit

Seminaarit

jopa 500 henkilölle.

Juhlat ja Gaalat

jopa 600 henkilölle.

Messut ja tapahtumat

jopa 1000 henkilölle

Välimiesistunnot ja erikoistilaisuudet

Yli 10 vuoden kokemuksella
Suomen suurin kansainvälisten välimiesmenettelyjen istuntopaikka - aina ehdottoman luottamuksellisesti.

Esimerkkejä tiloista

Kahdessa toimipisteessä yhteensä lähes 7000 m² edestä erilaisia tiloja yli 50 kappaletta, aina jopa 600 henkilölle.

Tila 305

Lounge

Meeting Park OASIS
Tilan koko 30 m2. Enintään 10 henkilöä.

Tila 204A-B

Lounge

Meeting Park OASIS
Tilan koko 206 m2. Enintään 160 henkilöä.

ATRIUM

Lounge

Meeting Park OASIS
Tilan koko 730 m2. Enintään 600 henkilöä.

CORNER

Corner

Meeting Park KAMPPI
Tilan koko 35 m². Enintään 14 henkilöä.

CLASS L

Corner

Meeting Park KAMPPI
Tilan koko 60 m². Enintään 42 henkilöä.

CLASS XL

Corner

Meeting Park KAMPPI
Tilan koko 85 m². Enintään 60 henkilöä.

Asiakkaiden arvostama

Varaa aika esittelylle tai pyydä lisätietoja

Asiantuntemuksella

Yli 90.000 tilaisuuden asiantuntemuksella ja vuosien kokemuksella huolehdimme puolestanne käytännön järjestelyistä.

Tässä muutama lähes 30 avainhenkilöstämme:

Kare Casals
Kare CasalsCEO & Founder
Välimiesmenettelyt ja erikoistilaisuudet.
Tekniikka ja turvallisuus.
Taloushallinto ja kehitys.
Katriina Tammi
Katriina TammiCommercial Director
Markkinointi ja myynti.
Isot asiakkuudet.
Operatiivinen toiminta: OASIS.
Eela Matilainen
Eela MatilainenCustomer Service Manager
Asiakaspalvelu.
Kuukausiasiakkuudet.
Operatiivinen toiminta:  KAMPPI.
Tuuli Ojanperä
Tuuli OjanperäHR Coordinator
Henkilöstöasiat ja rekrytoinnit.
Asiakaspalvelu.
Tiia Vasko
Tiia VaskoMeeting & Event Coordinator
Tapahtumat ja isot tilaisuudet.
Jenni Suutarinen
Jenni SuutarinenBilling Coordinator
Myyntilaskutus ja -reskontra.
Asiakaspalvelu.

Tervetuloa asiakkaaksemme!

Tilaamalla kuukausittaisen uutiskirjeemme saat ajankohtaista tietoa tarjouksista, eduista ja tapahtumista.


HELSINGIN KESKUSTASSA - METROASEMIEN VARRELLA

Meeting Park on ainutlaatuinenmonipuolinenjoustavaturvallinenasiantuntevaennustettavakustannustehokasluotettava ympäristö.

 

 VAPUN AUKIOLOAJAT 30.4.-1.5.
OASIS ja KAMPPI
30.4. 8-16
1.5. suljettu
Molemmat toimipisteet avoinna ennakkovarauksella 24/7.
Varaukset: Varauslomake / +358(0)105011501 / helsinki@meetingpark.fi 

Meeting Park logo

Meeting Park OASIS
Itämerenkatu 14
FI-00180 HELSINKI
Google Maps

 010 5011 502 
ma-pe 08-18
 24/7 ennakkovarauksesta

Meeting Park KAMPPI
Salomonkatu 5 C
FI-00100 HELSINKI
Google Maps

 010 5011 504
 ma-pe 08-16
 24/7 ennakkovarauksesta

ToimistoSissit suosittelee

MyHelsinki TS 110x110px White Transparent

Business Meeting Park Ltd. is Finnish private company founded in 2010 with a vision of unique base of operations for businesses.

We provide in a warm & safe environment all meeting, event and working spaces, and all related services, with strong know-how and expertise of over 90.000 meetings and 2.700 business clients. Welcome!