Liiketoiminnan kansainvälistymisen muutokset näkyvät myös tiloissa
Vastauksena yhä kansainvälisemmän liiketoimintaympäristön haasteisiin suomalainen Business Meeting Park Oy on menestyksellisesti kehittänyt joustavan ja turvallisen palveluympäristön erityisesti vaativimpien yritysten ja organisaatioiden tarpeisiin.
Nopeasti kehittyvässä globaalissa liiketoimintaympäristössä vaaditaan yrityksiltä yhä suurempaa reagointikykyä muutoksiin ja avautuviin mahdollisuuksiin sekä keskittymistä omiin ydinvahvuuksiin ja toimintoihin. Tämä aiheuttaa myös uusia vaatimuksia fyysisen toimintaympäristön suhteen, esimerkiksi työ- ja kokoustiloille.
Toimintaympäristö muuttuu hektisemmäksi, vuorovaikutuksellisemmaksi ja tietovaltaisemmaksi, jolloin tarvitaan yhä monipuolisempia joustavia ja turvallisia tila- ja palveluratkaisuja, jotka ovat nopeasti ja helposti käytettävissä riippumatta asiakkaan aikavyöhykkeestä — vaikka keskellä yötä. Jotta voisi keskittyä omaan liiketoimintaansa, tarvitaan myös korkeatasoista ja asiantuntevaa palvelua, johon voi aina luottaa.
Ydintoimintoihin ja osaamiseen keskittyvään toimintakulttuuriin kuuluu myös muiden tehtävien ja osa-alueiden ulkoistaminen ja verkostomaisempi toimintamalli, joka liikkuvuuden ja etätyön lisääntyessä koskevat myös käytettäviä tiloja. Tällöin ulkoa hankittavien tilojen ja palvelujen tarjoajasta tulee myös oman organisaation ja palveluketjun jatke ja asiakkaiden kokeman mielikuvan luojia.
Business Meeting Park Oy tarjoaa ratkaisun juuri näihin haasteisiin: keskeisellä sijainnilla monipuolinen ja luottamuksellinen kokous- ja toimistomaailma joka palvelee asiantuntemuksella ja suurella sydämellä ympäri vuorokauden 24/7, jopa kahdeksalla eri kielellä. Tarjolla on yli 110 kokous- ja koulutustilaa, lounge-, co-working ja toimistotilaa, sekä tilapäiseen lyhytaikaiseen että pysyvämpään tarpeeseen.
Palveluvalikoima käsittää myös perinteiset Business Center palvelut, kuten assistentti-, posti- ja osoitepalvelut, tarjoilut ja videoneuvottelut— joissa se on Helsingin suurimpia palveluntarjoajia.
Luottamuksellisempia palveluja ovat mm. yrityskumppaneiden haku Suomesta ja ulkomailta, kansainvälisten organisaatioiden tilaisuuksien ja välimiesmenettelyjen järjestelyt, sekä kiinteistökehitys.
Meeting Park pystyy tarjoamaan myös aidosti luottamuksellisen ja turvallisen toimintaympäristön esimerkiksi sopimusneuvotteluille, sillä kaikki vuokralaiset, kuukausiasiakkaat ja oma henkilökunta ovat saman yleisen salassapitovelvoitteen piirissä ainoana toimijana Pohjoismaissa. Meeting Park pystyy myös vastaamaan suomalaisten ja kansainvälisten viranomaisten turvallisuusvaatimuksiin ja -järjestelyihin.
“Toimintamme on verrattavissa hotellien concierge-palveluun: Pyrimme tarjoamaan yritysasiakkaillemme kaikki heidän tarvitsemansa palvelut keskitetysti ja luottamuksellisesti saman katon alta. Emme tarjoa vain tiloja, vaan kokonaispalvelua, jolla autetaan asiakkaidemme liiketoimintaa” toteaa varatoimitusjohtaja ja perustajaosakas Jani Kaarlejärvi.
Meeting Park on syntynyt vuonna 2011 maakunnallisen elinkeinon kehittämisen lähtökohdista ja todellisista asiakastarpeista. Täysin suomalainen ja toimivan johdon omistuksessa olevalla kasvuyhtiöllä on yli 300 vakituista yritysasiakasta ja yli 1000 varausta kuukaudessa.
Meeting Park sijaitsee Helsingissä aivan ydinkeskustassa FORUMIN kauppakeskuksessa, josta löytyy myös yli 140 korkeatasoista myymälää ja ravintolaa. Vuonna 2017 Forum valittiin Pohjoismaiden parhaaksi kauppakeskukseksi (NCSC).
Lisätietoja: www.meetingpark.fi